poniedziałek, 30 listopada 2015

Be eko & beOrganic czyli update pieluchowy i testy kremu do twarzy

W końcu zebrałam się w sobie i nakręciłam krótki film z aktualizacją dotyczącą pieluch wielorazowych. Bez kozery powiem, że zajęło mi to 7 miesięcy. A już ostatnie dwa miesiące w szczególności. Tylko tak: drzemkę małego żal marnować na cokolwiek innego niż leżenie na kanapie; jak się obudzi, a pogoda jest ładna, to żal z kolei marnować pogodę na siedzenie w domu - idziemy w teren. W listopadzie w końcu zepsuła się pogoda! No i fajnie, można coś nakręcić. Tylko, hmmmm, światło fatalne do nagrywania. Jednego dnia mówię sobie "dziś jest ten dzień". Idę do łazienki zrobić makijaż, wyciągam kosmetyki do makijażu. Połowa zużyta, a druga połowa pamięta dzień mojego ślubu. No trudno, nie nakręcę filmu, muszę kupić sobie nowe kosmetyki do makijażu(a jaki sobie zrobiłam hollywoodzki make-up to same zobaczycie ... LOL :)))). I kolejne dwa tygodnie zleciały... Potem jeszcze był test kamery GoPro (nie nadaje się do kręcenia tego typu materiałów). Po  3 latach od pierwszych filmów o pieluchach, to niewiarygodne, nie posunęłam się technologicznie ani o pół kroku. Nagrałam film starym telefonem, tak jak wtedy. I oczywiście światło szlag trafił w połowie nagrywania, po tym jak wróciłam na plan z przewiniętym bobasem. No trudno, wrzucam tak jak jest! I tak najważniejszy będzie film, który dopiero nagram, czyli ten, w którym odpowiem na najczęściej zadawane pytania, a tych się bardzo wiele nazbierało przez te lata.


Poza tym w ramach powrotu do eko egzystencji testuję też krem nowej poznańskiej marki BeOrganic. Wypuścili oni na rynek serię kosmetyków z naturalnym składem. Krem, który teraz stosuję zawiera 97% składników naturalnych. W zasadzie mogłabym go zjeść ;) 



BeOrganic to marka, nad którą warto się pochylić. Naturalne kosmetyki, pięknie pakowane w kartonowe pudełeczka, bardzo ciekawy skład kosmetyków. Krem idealny dla mnie, wygładzający pierwsze zmarszczki :) A w składzie takie cuda:
  • MASŁO KAKAOWE (zapobiega utracie wody),
  • MYRAMAZE (odmłodzenie),
  • KWAS HIALURONOWY (wygładzenie zmarszczek),
  • JAGODY GOJI (pobudzenie),
  • EKSTRAKT Z WINOROŚLI (opóźnienie procesów starzenia),
  • ORGANICZNY OLEJ JOJOBA (nawilżenie),
  • ORGANICZNY OLEJ ARGANOWY (ujędrnienie),
  • KOMPLEKS WITAMIN E-C-F (odmłodzenie)

  • W konsystencji bogaty, zapach bardzo subtelny, rozprowadza się idealnie. Tutaj można poczytać o tym kremie. Dostępny jest w aptekach, w całkiem przyzwoitej cenie! A w opakowaniu, oprócz kremu torebeczka z nasionami szałwii :) Czy to nie chwyta za serce? Bardzo fajnie wyglądają również ich zestawy prezentowe. Stosuję ten krem dopiero dwa tygodnie, więc trudno orzec, czy faktycznie wygładza zmarszczki. Na pewno dobrze odżywia skórę, bo do wieczora jej wygląd jest zadowalający, mam też wrażenie elastyczności i jędrności. Zobaczymy co będzie dalej!
  • Lubię promować lokalny przemysł i lokalnych wytwórców. Jestem przykładowo największą fanką mleczarni z Nowego Tomyśla i oficjalnie chciałabym poprosić o pracę w ich dziale marketingu, bo coś tam wyraźnie nie gra. Produkty spełniają wszelkie warunki do bycia reklamowanymi jako eko (np. skład maślanki to... maślanka, a nie mleko w proszku), a nikt o tym nie wie... Oprócz Was, już teraz ;)

12 komentarzy:

  1. Olu! Gdy byłam w 7 mies. ciąży z moją córeczką znalazłam Twoje pierwsze filmy o pieluchach i się zakochałam :) Przekonałam męża w trzy minuty i zaczęliśmy kompletować stosik. Dziś córcia ma 3 latka, a ja spodziewam się drugiego bobasa na początku czerwca :) Uzupełnimy co brakuje, (kilka pieluch straciło rzepy) i znowu będziemy z radością (oby ;)) pieluchować wielorazowo. Cheeky wipes nadal mamy wszystkie wiec też będą w użyciu. Mam nadzieję, że nie dopadnie mnie lenistwo ;) My też próbowaliśmy w nocy wielo używać, ale nie da rady i też chyba nie będę już próbować. Jeszcze dodam, że nasza pani logopeda, do której chodzimy z córką, jest w ciąży z trzecim dzieckiem i dopiero w tej ciąży usłyszała o wielorazówkach! A ponieważ jestem jedyną osobą, która to stosowała to wypytuje mnie o wszystko, a ja przekazuję Twoją i swoją wiedzę dalej :) Dziękuje za filmy i za to, że stałam się bardziej ekologiczna bo to dzięki Tobie :)
    Wiem, że lubisz kosmetyki naturalne... ja od kilku tygodni testuje domowej roboty antyperspirant! Tylko dwa składniki! Przepis jest z tego bloga http://www.olej-kokosowy.eu/zdrowy-antyperspirant/ Działa rewelacyjnie :) Naprawdę polecam.
    Ps, a jak idzie z BLW u Olgierda? Stosujecie? U nas sprawdziło się rewelacyjnie jeśli chodzi o rozszerzanie diety bo córka płakała na widok papek i to był jedyny sposób żeby coś spróbowała. Karmi się sama odkąd pamiętam, ale teraz jako trzylatka smakoszem niestety nie jest :( Nic nowego nie spróbuje, za to odrzuca po kolei dania, które uwielbiała :( Nie mamy pojęcia co się dzieje, mam nadzieję, że to się zmieni.
    Pozdrawiam ze Szkocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą wiadomość! :) nie przejmowałabym się tym, że mała teraz nie jest smakoszem, to chyba normalny etap rozwoju. Dzieci od 2 roku życia już tak intensywnie nie rosną i jedzenie spada na ostatnie miejsce na ich liście priorytetów/ Kaju też obecnie nie je dużo. Ale plusy są takie, że jednak jest odważny w próbowaniu. Jedyny posiłek, na który naprawdę dużo zjada to kolacja. Jego ulubione danie to makaron smażony z jajkiem. Uwielbia też ogórki i ser żółty. Z Małym oczywiście też stosujemy BLW, zbieram się w sobie, aby w końcu zmontować film. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Teściowa nie dalej jak wczoraj sprzedała mi info o BeOrganic - widziała kremy w aptece w ...Kamieniu Pomorskim, a w Poznaniu ponoć nie może znaleźć... poszukam u mnie w okolicy. No a Gzik z Nowego Tomyśla najlepszy - wiadomo!:)
    Co do pieluch - jeszcze w ciąży kupiłam cały zestaw wielorazowych, bo byłam przekonana, że jak tylko Lucynce odpadnie pępek, to będziemy ich używać... Tymczasem Mała ma 2 miesiące i ilość zużywanych pieluch jest tak wielka, że na razie nawet nie myślę o praniu, suszeniu i ekologii... Pewnie docelowo przerzucimy się na wielorazowe, ale jeszcze nie teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszym dziecku zacząć pieluchować naturalnie w drugim miesiącu to byłoby bohaterstwo :)))

      Usuń
    2. My zaczęliśmy w trzecim tygodniu życia córeczki, jak tylko pępuszek odpadł! :)))

      Usuń
  3. Lubię to! :-)
    I makijaż i Olgierda i film nakręcony komórką :-D
    Czekam na część drugą :-))
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też trafiłam na Twoje filmiki w ciąży i od razu kupiłam zestaw - by choć spróbować jak już bobas będzie - bo w przeciwnym razie pewnie po porodzie bym się nie zdecydowała na zakup :) jak skończył 3 m-ca głównie wielo :) jedynie na drzemkę dzienną i spacery biorę Dadę a tak to wielo - również w nocy. Teraz już z 1 wkładem (ma 19m) bo dużo robi już do nocnika (od 9m nocnikujemy) i choć zdarza się że przesika i jest do przebrania to najczęściej się budzi na siku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że nagrałaś taki filmik :) Również dzięki Tobie zaczęłam używać wielorazówek ale ostatnio mam z nimi problem. Moje pieluchy zaczęły przeciekać :( Przy pierwszym maluchu było wszystko ok, przy drugim- po roku spędzonym w szafie pul przecieka... moczyłam je w wodzie z płynem do naczyń ale nie pomaga, masz jakieś rady co jeszcze mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe, bo miałam ten sam problem! W końcu stwierdziłam, że może taki 2 miesięczniak jest jednak za mały na wielorazówki. Zaczęłam bardziej kombinować z ich rozmiarem, spinałam napy żeby je zmniejszyć i chyba podziałało. Albo nie wiem,stał się cud ;)

      Usuń
    2. no właśnie, tylko mój problem polega na tym, że przecieka materiał centralnie na pupie, nie wylatuje nóżkami... moja córcia ma już 6 miesięcy i pieluchuję wielo od jakiegoś miesiąca, ale przez to przeciekanie coraz bardziej tracę zapał... również potrzebuję cudu :)

      Usuń
  6. No właśnie.... Nasza kochana mleczniarnio... Gdzie jesteś... Dlaczego tak malo o tobie słychać... Macie tak dobre produkty i jakościowo i smakowo... Ja np... Uwiebiam jogurt Delja porzeczkowy.... Pycha wszystkie.. Bak... jog... Dan... Sie chowaja.. A Ty Olu znasz te jogurty...lubisz?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails