poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Tydzień pieluchy wielorazowej! - konkursy, quizy, nagrody

Dziewczyny, ja już naprawdę czuję się jak prawdziwy dinozaur i matka chrzestna polskiej pieluchy wielorazowej w jednym :) Zaczynałam wtedy, kiedy Reni Jusis opowiadała o pieluchach w swoim cyklu eko w DD TVN i wszyscy pukali się w głowę, że "co za pomysł? nie po to od 50 lat gonimy zachód, żeby teraz nagle, kiedy już te upragnione pampersy do nas dotarły, rzucić je i wrócić do średniowiecza!!!". Zaczynałam 5 lat temu, kiedy większość informacji trzeba było wyciągnąć z zachodnich blogów i vlogów, bo u nas matka pieluchująca wielorazowo była zjawiskiem prawie tak egzotycznym jak jednorożec kąpiący się w strumieniu w świetle księżyca. Jak mówiłam o pieluchach Kaja, to te grzeczniejsze babcie i mamy tylko potakiwały głową, te z mniejszą kontrolą mimiki po prostu robiły wielkie oczy. Oczywiście nie było to pionierstwo na miarę wymachiwania kartą kredytową w czasach, kiedy nie było bankomatów (gdyż pieluchy wielo już na naszym rynku były), ale jednak mimo wszystko... początki.
Dlatego ze łzą w oku dowiaduję się, że coraz więcej mam przekonuje się do tej filozofii, coraz więcej mam idzie tym tropem i co najważniejsze - nie żałują wyboru! W imieniu tych mam zapraszam was na Tydzień Pieluchy Wielorazowej! 

https://www.facebook.com/pieluchoweabc/

Od Agnieszki, jednej z organizatorek wiem, że  będzie wiele atrakcji, w tym: KONKURSY, ZABAWY, QUIZY! Oraz MNÓSTWO NAGRÓD! Wśród sponsorów dobrze znane każdej mamie: Milovia, Kraina Pieluszek, Ecozoom, Pupus i inni. Przyłączcie się do zabawy!










2 komentarze:

  1. zapraszamy! https://www.facebook.com/events/1762779307277220/

    OdpowiedzUsuń
  2. "O yee! Matka Chrzestna! NASZYCH pieluszek! Chciałam zacząć 6 lat temu. Wydawało mi się wtedy to tak skomplikowane, że odpuściłam. Dopiero przy drugim dziecku, czyli 4 lata temu, pojawiłaś się już TY. Z genialnym filmikiem co i jak. Jak ... ""babie"" na miedzy - czyli mi. Po krótkim (zbyt krótkim - mam niedosyt chwalenia się i pokazywania na prawo i lewo tych kolorowych śliczności) okresie pieluszkowania (1,8 lat) Pieluszki poszły w świat, dwie na pamiątkę - zostawiłam. Dziękuję! Matko Chrzestna :) !Ale nie tylko ja Ci dziękuję, ale nasza kochana Matka Ziemia również.
    pozdrawiamy serdecznie
    Justyna z Suwałk (z Suwałek - jak mówią nasze dzieci :)"

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails