czwartek, 23 czerwca 2016

Dzień taty 2016

Mamy kilku naprawdę fajnych tatusiów. Jeden miał dzisiaj prawdziwą poranną tatusiową fiestę, bo chłopcy wręczyli mu prezent niosąc go wspólnie za uszka ozdobnej torebki. To jedna z najsłodszych scen, jakie do tej pory widziałam.  
Prezentem była podkładka pod mysz z ich zdjęciem. A wierzcie mi, zrobienie zdjęcia proste nie było. Poza tym ramka z naszymi zdjęciami i laurka od Kaja. Ten ostatni prezent jest szczególnie cenny, wie to każdy kto zna jego zamiłowanie do prac plastycznych. Jest na niej i nowy samochód, jest Olgierd, drzewo. Tylko serduszka, ptaszki i chmury są moim dziełem :)








A ta mina Bubusia ze zdjęcia powyżej coś mi jakby przypomina...


O! A tu Kaju z kokardką i odpustowym pierścionkiem. A nie, to znowu ja ;)








A to już my dwoje. Mój Tatuś nieprzyzwoicie młody i ja też młódka. Mam takie wspomnienie z dzieciństwa, że tata zawsze wymyślał nam fajne zabawy - wyzwania. Zawijał w koce, grał z nami w karty, kubeczki, pod którymi ukrywał np. kostkę do gry. W czasach wiecznego niedoboru potrafił być bardzo kreatywny. I do dzisiaj nosi dzieci na barana. Teraz już moje i mojego brata :) Jest wspaniały po prostu!


I jeszcze jeden młody Daddy oraz jego drugie w życiu święto :)  Wszystkiego najlepszego dla wszystkich "moich" tatusiów. Bądźcie dalej tacy fajni!


3 komentarze:

  1. Fajni tatusiowie i fajne chłopaki:) Brawo dla Kajtka, pięknie namalował brata. Z jednym z zdaniem się nie zgadzam - z kokardą i odpustowym pierścionkiem to też Buba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosimy o komentarz tatę dzieci:
    - Nie.
    Dziękujemy za rozmowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najstarszy tata jest wzruszony miłymi słowami. Coż dzieci mi się udały i to te starsze jak i te młodsze.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails