środa, 22 czerwca 2016

Zoo oraz podsumowanie roku w przedszkolu

Dzieci moje zasłużyły już na kultowe zdjęcie. Taką fotkę posiada każde dziecko urodzone w promieniu 60 km od wilka. Ja też takowe posiadam :)



Ja natomiast odbyłam bardzo pouczającą rozmowę z nauczycielką przedszkolną Kajetana. Na rozmowie podsumowany został poprzedni rok w przedszkolu. Okazało się więc, że syn mój, jak każdy przykładny Bliźniak w zodiaku, prowadzi podwójne życie. JUŻ! W przedszkolu uwielbia czynić zło rękami innych dzieci i skutecznie potrafi je przekonać, iż jest to świetny pomysł. To, że jest gwiazdą w swojej grupie oczywiście procederowi nie przeszkadza. W domu sprawia natomiast wrażenie świętego w myśli i uczynku, takiego co to by mu w życiu do głowy nie przyszły jakiekolwiek manipulacje. Może to dlatego, że bobas jest średnim materiałem do manipulacji, a i my potrafimy być twardzi. Poza tym bobas ma silny charakter :)
Pani Magda zaprezentowała mi również zeszyt ćwiczeń i postępów mojego pierworodnego. Wszystko dobrze, tu dobrze, tam dobrze, wspaniale, bez problemów, a o tu - Pani spojrzy - tutaj mamy różne sprzęty domowe. Kajtek potrafił nazwać wszystkie oprócz tego jednego. Nie wiedział co to jest. Patrzę: deska do prasowania...
No cóż, może posłużę się stworzonym przeze mnie na tę okoliczność memem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails