piątek, 19 sierpnia 2016

Moja pierwsza sukienka

Patrzę wczoraj na prognozę pogody: 25 stopni i słońce! A ja wciąż czekam na lato, czekam i czekam. Wpadam powoli w panikę, że przyjdzie wrzesień zanim się doczekam. Kiedy więc widzę taką prognozę (a to i tak co najmniej 5 stopni mniej niż by mogło mnie w euforię wprowadzić), to zaczynam zagęszczać ruchy i plany. Wyciągnęłam z kosza dzianinę, która czekała na łaskę 1,5 miesiąca, wykroiłam z własnego wykroju (zrobiony na podstawie t-shirta i spódnicy) i uszyłam. Powiem tak: wyszło tak jak chciałam, ale dziękuję Bogu, że szwaczką w Chinach nie jestem, bo z takim tempem, to byśmy z głodu zdechli :) Od wykroju do wszycia ściągacza dekoltu 6 godzin jak nic wyszło.



11 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie. Cudo. Sliczna. Tylko jedno pytanko mam: przy dwojce malych dzieci 6 godzin na szycie??? Jak? No jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa wieczory po 1,5 godz. i jeden 3 godz. Możliwe tylko dzięki rygorystycznym rytuałom wieczornym i planowemu usypianiu trolli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa mo chyba, ze na raty �� Tak to rozumiem ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Akacjo! Sukienka piękna, masz ogromny talent!
    Ps. A tak z innej beczki... Na nagraniu, na którym jest Wasza stara łazienka (ta z meliny :)) jest taka stara toaleta ze zbiornikiem na górze. Czy zdajesz sobie sprawę, że nadal takie produkują?!:D
    Przeglądałam ostatnio katalog bo też mamy w planach remont, a tu taki własnie kibelek tuż obok zlewu z dwoma kranami... (mieszkam w Szkocji). Szok! 300f kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że i w takie rewiry dotarłam! Chyba nawet marki Burlington! mam od nich zlew :)

      Usuń
  5. Przepiękna suknia! Jestem zachwycona!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:):)....sukienka śliczna , modelka śliczna....
    ale Olka przytyj...bo jest Cię coraz mniej.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, popłakałam się :)))))) ja obecnie jestem jak Adele, tylko bez głosu i talentu

      Usuń
  7. Piękna dzianina, a sukienka wyszła boska!!! Mam takie same odczucia co do lata, i tez sie boję... Kiedy ja sie opalę?? A w ubiegłym roku kiedy byłam w ciąży tak sie odgrażalam, ze w przyszłym roku to bede całe lato w skąpych ciuchach chodzic i na heban sie opale... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam identyczny plan! mało tego, zamierzałam ostentacyjnie ignorować zalecenia o stosowaniu filtrów +50 na twarz!!! :P i dupa, Bóg jednak dba o moją twarz!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails